Освітні пропозиції за спеціальністю «Культурологія» у ЗВО Німеччини

Автор(и)

  • Ірина Владиславівна Петрова докторка культурології, професорка, завідувачка кафедри івент-менеджменту та індустрії дозвілля, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ https://orcid.org/0000-0002-8146-9200

DOI:

https://doi.org/10.34079/2226-2830-2024-14-28-99-108

Ключові слова:

культурологія, культурні студії, культурні дослідження, інтердисциплінарність, культурний поворот, culturology, cultural studies, cultural research, interdisciplinarity, cultural turn

Анотація

У статті розкрито освітні пропозиції та змістові особливості навчального процесу за спеціальністю «Культурологія» в університетах Німеччини. Основу методології наукової розвідки становив системний та компаративний підходи, які дозволили обґрунтувати скомбінованість і дво-, тришаровість освітніх програм, акцентовану міждисциплінарність й інтерсекціональність, взаємозв’язок між теоретичними концепціями, контекстно-культурологічною значимістю об’єктів та культурними практиками повсякдення, а також окреслити позиціювання культурології в науковому просторі сучасності. Охарактеризовано засадничі аспекти здійснення підготовки культурологів (інтерпретація та тлумачення, «спостереження за спостереженням», міждисциплінарна компетентність).

Завантаження

Опубліковано

27.12.2024

Номер

Розділ

Статті