Результативність упровадження сертифікатної програми «Організація та режисура культурно-мистецьких проєктів» під час війни
DOI:
https://doi.org/10.34079/2226-2830-2024-14-27-7-14Ключові слова:
довгострокова сертифікатна програма, культурно-мистецький проєкт, відеоконтентний формат, особливості культурно-мистецьких проєктів-відеоконтентів під час війни, результати навчання, інтегральна професійна компетентність, long-term certificate program, cultural and art project, video content format, features of military cultural and artistic video content projects, learning outcomes, integrated professional competenceАнотація
У статті порушується актуальне питання підвищення якості вищої освіти через введення в освітній процес вишів таких додаткових компонент, як сертифікатні програми, з урахуванням досвіду зарубіжних університетів. Мета наукової розвідки полягає у доведенні важливості та результативності впровадження сертифікатної програми «Організація та режисура культурно-мистецьких проєктів» в освітній процес Херсонського державного університету. Авторкою подано коротку характеристику названої сертифікатної програми та її структурних компонент; розкрито сутність термінів: «культурно-мистецький проєкт» та «відеоконтент». У дослідженні здійснено порівняльний аналіз творчих проєктів, створених здобувачами вищої освіти за мирних часів і у реаліях сьогодення, що дало можливість визначити особливості культурно-мистецьких проєктів, створених під час війни, а саме: кардинальну зміну тематики проєктів; використання здобутків вітчизняної культури при написанні сценаріїв і викладу матеріалу лише державною мовою; відеоконтентний формат культурно-мистецьких проєктів; різноманітність та інноваційність художніх форм культурно-мистецьких проєктів-відеоконтентів. Результатом успішного засвоєння названої сертифікатної програми є: сформована інтегральна професійна компетентність здобувачів – здатність до продуктивного розв’язання складних завдань, практичних проблем у галузі професійної діяльності з організації культурно-мистецьких проєктів та їх режисури, що передбачає застосування теорій, технологій, методів, прийомів театральної педагогіки в сфері організації та режисури різноманітних масових заходів, здійснення інновацій для забезпечення культурних потреб суспільства та викликів сучасності.