Цифрова трансформація як основа підвищення конкурентоспроможності у сфері ритейлу
DOI:
https://doi.org/10.34079/2518-1394-2025-15-29-72-84Ключові слова:
ритейл, диджиталізація, цифрова трансформація, конкурентоспроможність, цифрова зрілість, retail, digitalization, digital transformation, competitiveness, digital maturityАнотація
У статті досліджено цифрову трансформацію як ключовий чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств FMCG-ритейлу. Проведено аналіз наукових підходів до визначення поняття «цифрова трансформація» та визначено її роль у зміні бізнес-моделей і стратегій розвитку торговельних мереж.
Оцінено рівень цифрової зрілості підприємств продуктової роздрібної торгівлі, що дозволило виявити сильні та слабкі сторони їх цифрового розвитку. Запропоновано основні напрями диджиталізації бізнес-процесів ритейлу в контексті забезпечення стійкої конкурентоспроможності на сучасному ринку.
Завантаження
Опубліковано
28.05.2025
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Цифрова трансформація як основа підвищення конкурентоспроможності у сфері ритейлу. (2025). Серія: Економіка, 29, 72-84. https://doi.org/10.34079/2518-1394-2025-15-29-72-84