Управління комунікаціями в системі корпоративної культури закладів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.34079/2226-2822-2022-12-24-68-75Ключові слова:
корпоративна культура, внутрішнє та зовнішнє середовище, комунікаційні зв’язки, єдиний комунікаційний ланцюг, управління комунікаціями, corporate culture, internal and external environment, communication links, single communication chain, communication managementАнотація
Статтю присвячено поглибленню теоретичних аспектів та методичних підходів дослідження процесу управління комунікаціями в системі корпоративної культури закладів вищої освіти.
Зроблено висновок про неоднозначність впливу управління комунікаціями в системі корпоративної культури на злагоджений та безперебійний освітній процес в закладах вищої освіти. Встановлено, що в сучасних умовах управління комунікаціями є частиною загального процесу функціонування самого закладу як окремої організації.
Обґрунтовано, що на ринку освітніх послуг простежується тенденція до оновлення соціально-трудових відносин всіх сторін освітнього процесу, зокрема, інноваційних форм комунікацій та розвитку корпоративної культури.
Запропоновано поширення інноваційних форм та об’єднання в єдиний ланцюг управління комунікаціями сприяє розширенню можливостей удосконалення освітнього процесу закладу вищої освіти.
Акцентовано увагу, що в умовах віддаленого режиму роботи доцільність та вирішення вагомих для закладів вищої освіти завдань по досягненню якісних результатів управління комунікаційним процесом за рахунок ефективного використання інформаційних ресурсів нададуть більших можливостей ефективному управлінню комунікаціями, завдяки прийняттю рішень щодо оптимальних умов, які стануть запорукою злагодженої роботи та комунікаційної взаємодії сторін освітнього процесу в системі корпоративної культури.