«Вдягнута історія»: секонд-хенд та особистий імідж – «за» та «проти»

Автор(и)

  • Тетяна Станіславівна Овчаренко кандидат культурології, доцент кафедри культурології та філософії культури, Національний університет «Одеська політехніка», м. Одеса https://orcid.org/0000-0001-6315-1891
  • Костянтин Іванович Кремльов здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальність 061 – «Журналістика», група ІЖ-211, кафедра інформаційної діяльності та медіа-комунікацій. Національний університет «Одеська політехніка», м. Одеса.
  • Катерина Олександрівна Гонтаренко здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальність 061 – «Журналістика», група ІЖ-211, кафедра інформаційної діяльності та медіа-комунікацій. Національний університет «Одеська політехніка», м. Одеса

DOI:

https://doi.org/10.34079/2226-2830-2024-14-27-43-49

Ключові слова:

секонд-хенд, вживані речі, імідж, еко стиль, еко дизайн, second-hand, second-hand items, image, eco-style, eco-design

Анотація

У науковій статті визначено, що сучасне суспільство визнає важливість іміджу та його ролі у визначенні особистості. Одним із аспектів, які можуть впливати на сприйняття, є вибір одягу. Секонд-хенд речі або речі другого сорту стали не тільки екологічною альтернативою, але й часто визначають стиль та імідж особи.

Стаття є прикладом творчого завдання для студентів заочної форми навчання (есе-роздуми), з курсу «Іміджмейкінгу в культурному просторі». Метою статті є обґрунтування та надання ключових аргументів щодо використання вживаних речей під час створення особистого іміджу (іміджу журналіста).

Новизна дослідження - проведення аналізу вибору стилю для представника журналістської професії.

Розглянуто аргументи «за» та «проти» використання секонд-хенд речей для створення іміджу. З’ясовано, що «за» використання вживаних речей є екологічна складова, тривалість речей, унікальність та економія. Натомість, «проти» - несприятливий вигляд, гігієна одягу та тіла, обмежений вибір розміру.

Запропоновано «модель» дій задля успішного формування особистого іміджу (еко дизайн, перетворення речей, комбінація старого та нового тощо).

Доведено, що вибір та формування особистого іміджу справа суб’єктивна. Обираючи стиль для представлення у журналістській сфері, на нашу думку важливо зберігати баланс між професіоналізмом, комфортом та вираженням особистої індивідуальності.

Завантаження

Опубліковано

24.06.2024

Номер

Розділ

Статті