Відеомистецтво як технологія геокультурного позиціонування українства (аксіологічно-нормативний аналіз)

Автор(и)

  • Назар Костянтинович Приходько аспірант 2 курсу кафедри креативних культурних індустрій, Національна академії керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ https://orcid.org/0009-0009-2064-8430

DOI:

https://doi.org/10.34079/2226-2830-2024-14-27-57-66

Ключові слова:

аудіовізуальне мистецтво, мас-медіа, культурний код, аудіо-візуальні репрезентації, аксіосфера, audiovisual art, mass media, cultural code, audio-visual representations, axiosphere

Анотація

Статтю присвячено аналізу українського відеомистецтва періоду незалежності та визначено його ключові напрями та стилі; зроблено ціннісно-нормативний контент по ключових стилістичних когортах відеомистецтва в аспекті презентації культурної макроідентичності України; описано та структурувано ключові тематично-сюжетні інтенції окремих напрямків, стилів в сфері відеомистецтва в аспекті трансляції культурних кодів українського суспільства; побудовано культурно-історичну, аксіологічно-нормативну модель відеомистецтва України періоду незалежності як специфічної аксіосфери та інструменту трансляції культурної ідентичності та культурних кодів.

Завантаження

Опубліковано

24.06.2024

Номер

Розділ

Статті