Просторова рефлексія міжнародних туристичних потоків

Authors

  • Юліан Володимирович Гук здобувач третього рівня вищої освіти 3-го року навчання, Західноукраїнський національний університет https://orcid.org/0009-0004-2057-7146

DOI:

https://doi.org/10.34079/2518-1394-2025-15-29-36-47

Keywords:

Світова Організація Туризму ООН, зацікавлені сторони, туристичний продукт, світовий туристичний ринок, міжнародний туризм, надмірний туризм, глемпінг, туристична дестинація, сталий розвиток

Abstract

У статті досліджено  аспекти просторової організації економічного освоєння міжнародних туристичних потоків, проаналізовано актуальний стан світового туристичного ринку та вплив на нього пандемії COVID-19, відстежено сучасні світові тренди попиту на туристичні продукти також зафіксовані уподобання вітчизняних туристів в умовах війни та відповідь на їх зміну зацікавленими сторонами реалізації проектів туристичних дестинацій,  встановлено чинники надмірного туризму та відстежено механізми, які йому запобігають. Встановлена дуальна роль інформаційних технологій (ІТ), які з одного боку протидіють надмірному туризму, а з іншого полегшують туристам доступ до дестинацій.

Зроблено висновок щодо поширення явища просторової поляризації надання туристичних послуг в ринкових країнах та виділено  три її складові, а саме подорожчання нерухомості та її оренди, надмірний гамір (антропогенний тиск), «перехоплення» онлайн-туристичними агентствами (OTA) клієнтів закладів тимчасового поселення.

Published

2025-05-28

Issue

Section

Статті

How to Cite

Просторова рефлексія міжнародних туристичних потоків. (2025). Серія: Економіка, 29, 36-47. https://doi.org/10.34079/2518-1394-2025-15-29-36-47